فیلم| وقتی ربع پهلوی در شبکه سلطنت طلب با خاک یکسان شد
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از وقتی ربع پهلوی در شبکه سلطنت طلب با خاک یکسان شد بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.
در این ویدیو که با واکنش های طنز کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، مهدی خزعلی در گفتگوی اینترنتی با یک شبکه سلطنت طلب رضا پهلوی را فردی معرفی می کند که حتی پول تو جیبی خود را از مادرش میگیرد و در این 44 سال حتی یک فوق دیپلم نگرفته و یا یک کتاب علمی ننوشته است!
- بیشتر ببینید:
- مولوی عبدالحمید: اکثریت جامعه منحرف هستند
فیلم وقتی ربع پهلوی در شبکه سلطنت طلب با خاک یکسان شد که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
فیلم افشای واقعیت های زندگی رضا پهلوی در شبکه سلطنت طلب
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
محمد

۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
این آقای خزعلی فرزند یک روحانی است که مدتی در زندان زندان ج ا بود تا بتوانند اورا بعنوان فردی از اپوزیسیون در جمع خارج از کشور جای دهد ودر واقع نیروی ج ا است.
بنده طرفدار سلطنت نیستم و این رضا پهلوی را از پدر مرحومش بی عرضه تر میدانم.
انتخاب نوع حکومت بعدی را حقدانان زندانی مانند خانم ستوده و محمدی با همفکری اساتید دانشگاه محبوس و کسانی که در میدان هستند تعیین خواهند کرد و سیستم جدید دموکراتیک و با انتخاب یک شخص به عنوان رییس دولت در مدت چهار سال خواهد بود و اگر موفق نبود، نفر بعدی..
بنده طرفدار سلطنت نیستم و این رضا پهلوی را از پدر مرحومش بی عرضه تر میدانم.
انتخاب نوع حکومت بعدی را حقدانان زندانی مانند خانم ستوده و محمدی با همفکری اساتید دانشگاه محبوس و کسانی که در میدان هستند تعیین خواهند کرد و سیستم جدید دموکراتیک و با انتخاب یک شخص به عنوان رییس دولت در مدت چهار سال خواهد بود و اگر موفق نبود، نفر بعدی..
حمیدرضا

۰۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
تو خیلی شکر میخوری که از این فرمایشات ملوکانه میکنی ، حکومت بعدی درکار نیست و امثال تو هیچ حقی در حکومت ندارن
چون ایران فعلی یعنی همین ایرانی که ما درس زندگی میکنیم ساخت حکومت جلیله صفویه هست ، قبل از صفویه ایرانی وجود نداشت و درواقع ایران عبارت بود از تعدادی حکومت محلی مستقل که باهم رقابت داشتن ، این اعلیحضرت شاه اسماعیل کبیر بود که این حکومت های محلی رو نابود کرد و دوباره ایرانو احیا و یکپارچه کرد ،
به همین خاطر ایران امروز و حکومت بر ایران میراث صفویه هست و میراث صفویه به امثال تو نمیرسه بلکه به مسلمانان شیعه میرسه والسلام نامه تمام ،
خلاصه سخن اینکه اگه واقعا میخواید بر این مملکت حکومت کنید ، یک راه بیشتر وجود نداره و اونم اینه که باید دوباره این مملکت تکه تکه بشه اونوقت اگه امثال تو به اندازه شاه اسماعیل غیرت و جربزه داشتید که دوباره تکه های این مملکتو به هم وصل کنید قطعا حق حکومت هم دارید و گرنه که نه
چون این خیلی زوره که پادشاه ماه برای احیای دوباره این کشور اینهمه از جان گذشتگی کنه و شمشیر بزنه و حتی درجنگ چالدران هم تا دم مرگ بره و زخمی بشه ، و بعد سالها یک مشت کولی از گرد راه نرسیده طالب حکومت باشن
مضاف بر این که اینم باید به امثال تو گوش زد کنم که قسمت اعظم منابع نفت ایران در شهرهای عرب نشین جنوب غرب کشور قرار داره که همگی مسلمان شیعه هستن و هیچ قرابتی با امثال تو ندارن
پس بهتره که بیشتر از این پاتونو از گلیم تون درازتر نکنید که هرچه دیدید از چشم خودتون دیدید
چون ایران فعلی یعنی همین ایرانی که ما درس زندگی میکنیم ساخت حکومت جلیله صفویه هست ، قبل از صفویه ایرانی وجود نداشت و درواقع ایران عبارت بود از تعدادی حکومت محلی مستقل که باهم رقابت داشتن ، این اعلیحضرت شاه اسماعیل کبیر بود که این حکومت های محلی رو نابود کرد و دوباره ایرانو احیا و یکپارچه کرد ،
به همین خاطر ایران امروز و حکومت بر ایران میراث صفویه هست و میراث صفویه به امثال تو نمیرسه بلکه به مسلمانان شیعه میرسه والسلام نامه تمام ،
خلاصه سخن اینکه اگه واقعا میخواید بر این مملکت حکومت کنید ، یک راه بیشتر وجود نداره و اونم اینه که باید دوباره این مملکت تکه تکه بشه اونوقت اگه امثال تو به اندازه شاه اسماعیل غیرت و جربزه داشتید که دوباره تکه های این مملکتو به هم وصل کنید قطعا حق حکومت هم دارید و گرنه که نه
چون این خیلی زوره که پادشاه ماه برای احیای دوباره این کشور اینهمه از جان گذشتگی کنه و شمشیر بزنه و حتی درجنگ چالدران هم تا دم مرگ بره و زخمی بشه ، و بعد سالها یک مشت کولی از گرد راه نرسیده طالب حکومت باشن
مضاف بر این که اینم باید به امثال تو گوش زد کنم که قسمت اعظم منابع نفت ایران در شهرهای عرب نشین جنوب غرب کشور قرار داره که همگی مسلمان شیعه هستن و هیچ قرابتی با امثال تو ندارن
پس بهتره که بیشتر از این پاتونو از گلیم تون درازتر نکنید که هرچه دیدید از چشم خودتون دیدید
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها